Az Ön böngészője nem támogatott. Kérjük használjon Chrome, Firefox, Edge vagy Safari böngészőt. További részletek

  • ENG
  • |

    4iG

    {{ portfolioStock.last }} Ft

    {{ portfolioStock.change_percent }}

HARDVER SZERVIZKÖZPONT

Biztonságos rendelkezésre állás, garanciális és garancián túli szervizelés

A 4iG csoport szervizszolgáltatásai keretében adatközponti hardver, kliensgépek és nyomtatók emelt szintű javítását végzi.

A 4iG Nyrt., valamint leányvállalata, a Humansoft Szerviz Kft. szolgáltatásai biztosíthatják a teljes IT hardver infrastruktúra biztonságos, magas rendelkezésre állású alapvető működését, beleértve a kliensgépek (PC, notebook, tablet), az adatközponti hardver (szerver, storage) és a nyomtatók szervizelését.

GYÁRTÓI GARANCIÁLIS HARDVERJAVÍTÁS + SLA KITERJESZTÉS

A gyártói garanciális javítások során, minden esetben három tényezőnek kell megfelelni: a gyártó feltételrendszere, a törvényi szabályozások és az ügyfél elvárásai. Ez a három nem minden esetben fedi egymást, de mi úgy gondoljuk, hogy mindig van egy közös metszet. Minden garanciális javítást ennek megfelelően végzünk.

A 4iG csoportban működő szervizszolgáltatás során biztosítjuk, hogy minden szerviz technikusunk és mérnökünk rendelkezik az adott gyártó javítandó eszközéhez szükséges képzésekkel és vizsgával. Minden javítást a gyártó által jóváhagyott módon, az általa biztosított eredeti alkatrészek felhasználásával végzünk. A garanciális ügyéntézés, javítás során a gyártókkal folyamatos kapcsolatban állunk, így – szükség esetén – azonnali segítséget kérhetünk, nem maradhat megoldatlan, hosszan elhúzódó probléma.

Sok esetben a gyártó által kínált garanciális szintek nem fedik le az ügyfelek igényeit. Szervizünk ezekre is kínál megoldást, úgy, hogy időben, térben és a szolgáltatás szintjében is többet tudunk nyújtani a gyártói garanciáknál. Fontos, hogy nem a gyártói garanciális szolgáltatást helyettesítjük a sajátunkkal, hanem arra építve, azt kiegészítve nyújtunk többet.

HASZNOS TUDNIVALÓK A GYÁRTÓI GARANCIÁK ADOTTSÁGAIRÓL

  • A gyártók által kínált garanciaszint válaszidőre vonatkozik és nem a javítás megtörténtére. Szervizünk garantált megjelenési- és javítási idejű szolgáltatásokat tud nyújtani, ezzel lerövidítve, kiszámíthatóvá téve az állásidőket.
  • Nem minden eszközre érhető el a helyszíni javítás a gyártónál. Nem probléma, szervizünk kiegészítő szolgáltatásával az ország egész területén, minden eszköz esetén tudunk helyszíni kiszállással történő szervizelést biztosítani.
  • Vannak olyan alkatrészek melyek cseréjét az ügyfélnek kell elvégeznie a gyártó által, futárral küldött alkatrész felhasználásával. Természetesen erre is van megoldásunk, igény szerint kibővítjük a gyártói szolgáltatást, technikusaink elvégzik a cserét.

GARANCIA IDŐBELI KITERJESZTÉSE

Egy jól felépített infrastruktúrában egyetlen kritikus hardverelem sem maradhat garanciális szolgáltatás nélkül. A 4iG ebben is hatékony támogatási csomagokat, megbízható segítséget nyújt. A gyártóknál – bizonyos feltételek mellett – rendelkezésre áll az eredeti garanciák időben való kiterjesztésének lehetősége. Gyártói kapcsolataink révén ennek teljeskörű ügyintézésben, az ajánlattól a gyártónál történő regisztrációig tudunk segíteni.

Amennyiben a gyártói garanciakiterjesztés, valamiért nem megfelelő, saját szolgáltatással is meg tudjuk oldani. Ilyen esetben a gyártó helyett, harmadik fél biztosítja a javításokhoz szükséges alkatrészbázist, a szerződött SLA-nak megfelelően. Természetesen ilyenkor is csak eredeti gyártói alkatrészek kerülnek felhasználásra a javításokhoz.
Előfordulhat az az eset, amikor a fenti két szolgáltatás kombinációja nyújt megfelelő megoldást az ügyfél igényére. Ilyenkor a gyártói szolgáltatást egészítjük ki sajátunkkal.

MIÉRT A 4iG CSOPORT A LEGMEGFELELŐBB HARDVER SZERVIZPARTNERE?

  • több, mint 25 éves, a legnagyobb gyártók garanciális partnereként szerzett tapasztalat,
  • magasan képzett, gyártói vizsgákkal rendelkező szakembergárda,
  • feladatok hatékony elvégzését segítő saját, minősített infrastruktúra és ISO minősített folyamatok,
  • a hardver-szervizen túli nagyvállalati IT üzemeltetési és támogatási erőforrásaink.

DELL Márkaszerviz

Dell szerviz

SZERVIZSZOLGÁLTATÁSAINK

GYÁRTÓI GARANCIÁLIS HARDVERJAVÍTÁS

Klasszikus hardver szerviz a gyártói szolgáltatások helyi kapujaként.

GYÁRTÓI GARANCIÁLIS SZINT KITERJESZTÉSE

Emelt szintű garancia, a 4iG saját kiemelt SLA vállalásaival kiegészítve.

GARANCIA IDŐBELI KITERJESZTÉSE

Nehezen kiváltható, esetleg elavult eszközök kiszámítható üzemben tartása.

KÖZPONTOSÍTOTT SZERVIZSZOLGÁLTATÁS

Egykapus szervizügyintézés, függetlenül az eszköztípus, beszállító és garanciális állapottól.

NYOMTATÓ FLOTTAÜZEMELTETÉS

Valódi költségekre épülő eszközpark és kellékanyag ellátás és flotta karbantartás